Velkommen! Vi er stedet å gå for kristne bøker, bibler og spesielle gaver.

Vi har fler forskjellige bibelutgaver og kan skaffe flere etter behov.
Bibelen – Guds Ord er en norsk oversettelse fra grunntekstene, hebraisk, arameisk og gresk. Oversettelsen er gjennomført av en tverrkirkelig gruppe teologer, som alle tror at Bibelen er Guds eget Ord.
I Bibelen i tekst og bilder får Bibelens mest kjente tekster møte kunst fra Nasjonalmuseets samling.
Sammen med over 50 norske bidragsytere med bred forankring i ulike kirkesamfunn har vi gleden av å kunne presentere en ny, helnorsk studiebibel. For deg som vil fordype deg i Guds Ord, har du her en fullverdig studiebibel.
Norsk bibels NB88/07 som ett-binds studiebibel med over 15.000 vers for vers-kommentarer til bibelteksten, ca 150 notater om forhold på Bibelens tid, 114 artikler om bibelske temaer og hovedord, 350 forklaringer til den hebraiske og greske grunnteksten, 69 kart, 80 diagrammer og tabeller med mer.
Vi har et godt utvalg av kristne bøker. Se litt av utvalget under.
Bøker om forfulgte kristne
Gode andaktsbøker
Bøker av Ulf Magne Løvdal Frihetens forlag
Bøker av Marie Monsen

Åpningstider:
Når det er arrangement i INRI-Kyrkja.
Det er også mulig å kjøpe bøker når
Nostalgia er åpen. Spør betjeningen og
de vil låse opp.
For bestilling eller spørsmål ta kontakt med Torbjørg Søyland Hopen